inna

Alla inlägg under november 2011

Av inna - 30 november 2011 16:39

Hej allihopa!


Idag så hade vi musik !! Det är jätte kul för vi spelar Samba! ( Man slår på stora trummor och så )

Och så skulle vi igentligen ha teknik men det blev inte så ...  


Och vi hade också tänkt att byta platser på slutet men vi var typ för tjatiga   Men vi han iaf liksom få veta vad vi skulle sitta ... Jag fick sitta bredvid Love och Oskar... 


Igår så  dansade vi på gympan... Man fick dansa med killar... 


Bye Bye! <3

//Annios 

Av inna - 29 november 2011 15:32

Hej !! 


Nu ska jag snart simma !!   ( han gör fel man ska andas på tredje armtaget )

Haha

sen har vi haft gympa och vi har ingen gympasal så vi åker runt till olika saker idag var vi på någon danstudio  

sen hade vi svenska och jag och min kompis ska göra en tidningsartikel om

klotter och typ ringa och interljuva polisen om det !! 

Kram ius     


Av inna - 29 november 2011 07:19

Hej !! 

hen tyvärr inte lägga in nåt igår för jag lekte med en kompis !!

igår så var det vanligt i skolan och sen så hade vi slöjd .

efter det skulle jag leka med en kompis och hon hade grupsång efteråt så jag väntade sen gick vi hem

och lagade mat för en ska göra det hos dom varje vecka vi lagade nån fläskfile!!SUPERGOTT!! jag kan förklara först kokade man potatisen ch med salt och peppar på brynte fläskfilensen la man fläskfilen i en ungsäkerform tillsammans med mossarella och tomater och basilikakrydda ( basilka går också bra) så det skulle smälta sen när potatisen är klar så får man vänta en liten stund så den svalnar sen hade vi hakat tomater och sokerärtor ( kalla) och så la vi det ihop som en potatis sallad och så hälde vi på balsamvinäger olivolja salt och peppar!! SUPERGOTT!!

Nu kommer vi till rubriken:

OMG!!!

vi ska ha jympa idag och vi ska typ dansa pardans tänker inte dansa med en kille punkt slut 

Kram Ius    


Av inna - 27 november 2011 14:26

Hej!!

Läste presic att det finns en blogg app tänkte ladda ner den nu

det var jätte kul på kalaset 

kommer kanske lägga in ett inlägg senare idag från mobilen för att testa!!! <3 <3 

Karm ius

Av inna - 27 november 2011 10:01

Hej igen!

Vem hejar ni på i idol ??

Jag hejar på Moa hon är klart bäst!

//Annios

Av inna - 27 november 2011 09:51

Hej allihopa!

Jag har gjort en ny header på paint! Jag blev faktiskt riktigt nöjd med den!  

Vad tycker ni ? Kommentera!  


Idag ska jag spela fotboll. Det är tur att vi är inomhus eftersom vädret är regningt och blåsigt! 

Sedan ska jag åka och köpa vinterjacka och skidbyxor.

Vi får väl se ifall jag hittar något ``snyggt`` ! 

Bye Bye!

//Annios

     

Av inna - 27 november 2011 09:02

hej !!

datorn dampar just nu så texten blir lite konstig

har haft tävling igår var skit kul ska berätta hur det gick simmade 7 lopp sen var jag hos min kusin på glöggfest!! <3<3 

först simmade jag 100m medley och då simmade jag på: 1.33.29 och kom på 12 av 25 och 5 som var diskade plats!! <3 <3 persade med: 7 sek gick jätte bra 

100m frisim gick dåligt :( :(  persade inte och simmade på:1.21.71 och kom på plats :11 av 34 och en diskad Problem att det inte gick så bra : simmade långsaamt i början och på sista 25 tog jag i och spurta men jag hade krafter kvar så jag borde kört lite snabbare i början!

lagkap 50 gånger 50 m medley ( medley : alla simsätt  i en viss ordning) jag simmad e50 m frisim vi kom 6 av 14 lag !!

simade på 39 någonting!!

200m frisim: hade samma problem som på 100m frisim men persade ändå!! :) :) med :2  sek fick: 3.00.85 kom på  plats: 12 av 22

50 m fjäril : gick jätte bra :) :) :) :) kom på plats: 4 med 24 hundradelar ifrån bronset :( :( simmade på: 39.99 ( haha min trännare sa du måste simma under 40 sek och det var barra en hundradel ifrån!! :) :) :) :) )

persade med ung 9 sek 

100 m ryggsim gick sådär simmade på : 1.32.18 persade med ung 6 sek kom på plats :8 av 26 och 5 diskade!!

lag kapp 4 gånger 50 m frisim: Vi kom på : 4 av 12 lag och kom bara några hundradelar ifrån brons!! <3 <3 jagh simmade på: 34.08 sek min trännare tyckte det vra jätte bra

nu ska jag på klätter kalas 

kram ius <3 <3 


så det var det 

Av inna - 26 november 2011 16:25

Hej igen!

Nu har jag precis bakat pepparkakor :

  

  

//Annios  

Presentation


Hej & Välkomna till våran BFF-blogg! Vi är 2 glada tjejer! som är bästisar!
Våran blogg kommer att handla om vår fritid!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser denna blogg
 1-5
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 Vuxen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Inna


Ovido - Quiz & Flashcards